A Gázfröccs autós magazin először a győri hetilap a Győr+ hasábjain teszt rovatként, majd mellékletként indult. A tv műsor és youtube-on is elérhető videós tartalom, illetve online elérhető írások megkövetelték egy saját brand létrehozását.
Az első 7 évben egy klasszikus fordulatszám mérő óracsoport formavilágára épített, erős betűkkel dolgozó piros-fekete, kombinált emléma jelentette a magazin azonosítható arcát.
A 2020-ban eszközölt frissítés, egy teljes újragondolás lett. A színek maradtak, de a feliratban és rövidítésben használt betű változott, bár erőteljességét meghagytuk. A fordulatszámérő stilizálása, és vágása modern, és a social médiához jobba illeszkedő formát öltött.
A megjelenés megköveteli az inverz színváltozatot, mivel a videó felvételek sarkában is megjelenik. Egy széles, a logót a felirat elé szerkesztett változat és egy keskenyebb, a logót a felirat fölé helyezett változat egyaránt készült. Újságban, online felületeken (youtube-on, facebook és instagram profilon) egyaránt követhető.
Tervező - Nagy Viktor, arculatbolt